0
Basket
Contact
    The clean solution

    Servicemanager

    MEIKO Nederland B.V.
    Rotterdam, Netherlands
    Reference number 1048-1020
    Service/ customer service
    Experienced

    Als servicemanager ben je verantwoordelijk voor het aansturen van ons serviceteam en het waarborgen van de klanttevredenheid. Je zorgt ervoor dat ons team van monteurs efficiënt wordt ingezet, technische problemen snel worden opgelost en serviceprocessen continu worden verbeterd in nauwe samenwerking met onze service support collega’s. Met jouw leiderschap en technische inzicht bouw je aan een sterke klantrelatie en een uitstekend functionerend serviceteam.
     
    Wie zijn wij?

    Maak kennis met MEIKO, een vooraanstaande leverancier van professionele reinigings- en desinfectiesystemen voor de horeca, gezondheidszorg en vele andere sectoren. Wij zijn trots op onze innovatieve en betrouwbare producten die voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen.
    Bij MEIKO draait het echter niet alleen om technologie, maar vooral om mensen. We zijn trots op ons product en hebben vertrouwen in ons team. Of je nu leert van je collega’s, trainingen volgt of opgeleid wordt aan onze MEIKO Academy, wij investeren in jouw toekomst. Terwijl jij je specialiseert, draag je bij aan een schonere wereld.
    Waar je ook bent en met wie je ook werkt, beter dan bij MEIKO wordt het niet.

    Wat ga je doen?

    • Leidinggeven, coachen, ontwikkelen en motiveren van het team van servicemonteurs, de service support medewerkers en het magazijnteam. Tevens ben je onderdeel van het MT.
    • Zorgdragen voor efficiënte planning en coördinatie van servicebezoeken, waarbij je rekening houdt met urgentie en beschikbaarheid van technici.
    • Bewaken van de serviceprocessen, ervoor zorgen dat deze consistent en gestroomlijnd verlopen, en continu streven naar optimalisatie.
    • Onderhouden van klantrelaties en optreden als het eerste aanspreekpunt bij vragen, problemen of klachten.
    • Verder ontwikkelen van de serviceomzet op het gebied van onderdelen, chemie en onderhoudscontracten. 
    • Monitoren van KPI’s zoals responstijd, klanttevredenheid en kosten per service, en hierop sturen om de serviceprestaties te verbeteren.
    • Kostenbeheersing en budgetmanagement om te zorgen voor een gezonde balans tussen servicekwaliteit en kosten.
    • Zorgen voor naleving van veiligheidsvoorschriften en het op peil houden van kennis en vaardigheden binnen het team.

    Wanneer kun je bij ons aan de slag?

    • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur binnen de technische dienstverlening.
    • Sterke leidinggevende en coachende vaardigheden, je werkt vanuit verbinding.
    • Uitgebreide kennis van elektrotechniek en mechanica (ervaring met professionele vaatwastechniek is een pré).
    • Een klantgerichte en oplossingsgerichte instelling.
    • Ervaring met procesbewaking en continue verbetering van serviceprocessen.
    • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel intern met teams als extern met klanten.
    • Financieel inzicht en ervaring met budgetbeheer.
    • Een proactieve houding met een sterk probleemoplossend vermogen.

    Wat bieden wij jou?

    • Je ontvangt een salaris van € 4.750 tot € 5.750 op basis van 40 uur + een bonus. Je wordt ingeschaald op basis van je kennis en ervaring.
    • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals auto en telefoon van de zaak.
    • Een dynamische en uitdagende functie binnen een groeiend bedrijf.
    • Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief en verbetering.
    • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
    • Werken met een hecht en gemotiveerd team in een innovatieve omgeving.

    Enthousiast geworden? Of heb je nog vragen? Bel of app Suzanne via 06 39 51 30 25 of mail naar We kijken ernaar uit om van je te horen!
     
    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

     

    Your contact person
    Suzanne Franken